Invitasjon

Skipnes Kommunikasjon AS  inviterer sine kunder til et aktuelt og interessant seminar som arrangeres av PRINT POWER, NHO Grafisk Bransjeforening, Markedsforeningen og Kommunikasjonsforeningen.

Staffan Hultén er en av Europas fremste eksperter på kommersielle medier. Research & Analysis og Media (Ram) arbeider med rundt 1000 mediehus i 19 land primært for å måle effekten av kommersiell og redaksjonell kommunikasjon i print, nett, mobil og bevegelig bilde. Han vil vise ved eksempler hva som virker og ikke minst hva man bør unngå å gjøre.

Statistikken lyver ikke. Aviser og magasiner taper annonseinntekter til digitale kanaler, men likevel blir det satset på DM og uadressertreklame av store og små virksomheter. Mediemangfoldet gjør det stadig vanskeligere for budskapsformidlere å velge den mest effektive kanalen og formen som når ut til markedet og skaper verdier.

Innleder er markedsdirektør Hogne Langvatn fra Adresseavisen som vil fortelle om deres strategi på både papir og digitale medier.

Registrering og enkel bespisning fra kl. 14.00. Arrangementet avsluttes senest kl. 17.30.

Påmeldingsfrist 5. februar 2016

Pameldingsknapp_1